Jigglypuff Gezginprenses dolara müdahale olursa altın da düşer dolar arttığı İçin altın arttı şuan tabi hepsi şişkin fiyatlar şu sıra piyasalar güvensizlikten böyle malesef
Gezginprenses Merve Benim de almam lazım . Geçen gram 377 düştü. Alacaktım ama biraz daha düşer diye beklerken baya baya yükseldi.
Ballii Gezginprenses Zamanında çeyrek 310 liraydı. Bundan 3 sene evvel. Resmen %100 zamlandı. Dolar düşmeden de altın düşmez. Doların düşmesi icin de korona bitmesi lazım.
Hazey Gezginprenses konuşulan gramın 340 a düşeceği ama kısa bir süreliğine sonrasında gramın 500ü göreceği maalesef
Gezginprenses Hazey ya bende öyle bir şey duydum. 340 düşecek diye aslında biraz da o yüzden yazdım. Düşer mi ki ?
Sssssss Gezginprenses valla çeyrek takan arkadaşlar benim düğün zamanı 200 e almışlardı ben se şimdi 600 küsür alacağım ve takmazsam da ayıp olur Allah yardımcımız olsun 🤕
mikelenjelo35 Gezginprenses hiç sanmıyorum.385tl çeyrek altın almıştım .zarar ettim diyordum çünkü o dönem yüksekti.suan 625lerde.ozamandan bu zaman iki üç TL harici düşmedi.o yüzden bana göre dusmez
Hazey Gezginprenses 1 aydır var bu söylenti ama şunu diyeyim söylenenlerin hepsi çıktı benim takip ettiğim yerlerde ki dolar için 2 ay önce 7.20 olacak dendi bugün gördük 7.25 i işin kötü tarafı sene sonu dolar için 8,40 deniyor umarım olmaz
Birkucakmutluluk Gezginprenses altın geldiği yeri unutmaz demişler. 400leri bulacağını tahmin ediyorum. Bir kaç ay önce 300e çıktı diye şaşırmıştık. Şimdi 300 düşük geliyor. Şuanki değerinden ufak ufak düşse bile geri mutlaka çıkacak.