Rukenorun Bebeğim 23 günlük anne sütü ve mama veryorum bu sabah karnı davul gibi şişti gaZdanmı öyle acaba zayıf bi bebek heryeri küçücük karnı davul gibi korkuyorum normalmi ???? Anason rezeneyle gecermi
birnarsever Rukenorun Canım karnı şişince inmiyorsa güzelce yıka bebeğini. Güzel bir bebe yağı al yavaş yavaş sakin bir müzikte masaj yap. Daha sonra omzuna al mırıldanarak gazını çıkart. Bebeğin rahatlar. Biz öyle yapıyorduk. Hergün. Ve allaha şükür gaz problemi çekmedik. Sevgiler 🙏🏼
Birkoalaanasi Anason rezene gibi hiç bir bitkiyi bebeğinize vermeyin. Kendin içebilirsin. Gazı vardır mutlaka, karnına masaj yap canım bol bol 🧜🏻♀️
Sum87 Büyük ihtimal gazı vardır elinize biraz benek yagı döküp birine sürterek ısıtın saat yönünde hafif hafif masaj yapın ayaklarının altına filanda iyi gelir
Acemianne90 Benim de bebeğim 3 aylık doktor artık gaz ilacını kullanmama gerek yo kmdedi ama karnı şiş oluyo napcam ben