Arkadaşlar merhaba hatırlayanlar olur belki yaklaşık 2hafta önce bebeğim 9 aylık oldu henüz uzun süre desteksiz oturamıyor diye post açıp endişemi belirtmiştim şuan çok şükür desteksiz oturuyor yarım saat 40 dk kadar da oturduğu oldu hiç devrilmeden ama belli bi süre sonra devriliyor şuan 9.5 aylık sizlere sormak istediğim devrilmesi sizce normal mi? ben oğlumu artık oturuyor mu saymalıyım yoksa hiç devrilmeden mi durması gerekiyordu