BusraElaa
[bilinmeyen] büyüme atağı diye bişey var o dönem olabilir.
Gunes
Biz 4 ay 21 gunluguz bızde 3 gun dur aynı gece saat bası uyanıyor uyumak istemiyor
deletedmom4842
[bilinmeyen] Biz onu yeni yeni atlattık 6 ay 10 günlük dediklerini her gün yaşıyordum ama şimdi daha rahat uyku düzeni oldu gibi ama dişte etkileyebilir.
deletedmom4842
[bilinmeyen] Hayır kendisi hallediyor her zaman ne yapıyorsam onunla devam ediyoruz
Gzdetopcuoglu
[bilinmeyen] canım aynı sekılde bizde öyleydi kac gündür bu yazdıkların yasanıyodu bizde şükür ki bu gece düzeldi büyük ihtimal 6 ay sendromu 😀
Dorukegeninannesi
[bilinmeyen] bi dönem oluyor ama kısa sürüyor bizimki de gece uyanıyordu sonra geç uyutmaya başladm derken düzeni iyice bozuldu şimdi gece 1 öğlen 1 şeklinde uyuyor erkene çekmeye çalışıyrm ben de
AzraM
[bilinmeyen] Canım benim kızımda 7 aylık ve 5 6 aylar kabus gibi geçti diyebilirim yarım saat 45 dk en uzun 1 saat uyuyup uyanıyodu geri uykuya geçirmem için emziriyodum.sonra fark ettim ki artık uyanmaları açlıktan değil alışkanlıktan hemen müdahele ettim ve biraz daha düzene girdi .artık her uyandıgında emzirmiyorum sakinleştirip bi şekilde uykuya geri döndürmeye çalışıyorum.bende diş sandım ama değildi tamamen meme bağımlısı haline gelmişti.eğer sizde aynı şeyi yapıyorsanız bu durum bundan kaynaklı olabilir
AzraM
[bilinmeyen] evet canım çünkü destekli uyuduğu için onuda kabul etmemeye başlıyolar.İnşallah geçici bi durumdur biz 2 3 ay mahfolduk daha yeni yeni rahat etmeye başladık .Allahım hepimizin yardımcısı olsun bu lokumlar çok akıllı başa çıkamıyoruz 🤷🏻♀️
Damlaaa
[bilinmeyen] Inşallah düzelir ya havalar iyice soğudu her akşam banyo üşümesin veya kulağına su falan kaciyosa rahatsız olabilir
Myra
[bilinmeyen] ben de aynı durumdayım ☹️