FiE Selam arkadaşlar 2aylık bebeğim var. Önceden bazı sebeplerden dolayı biberonla besleniyordu. 1,5 haftadır memeye geçti. Günde 2 kere falan kaka yapmaya başladı. Önceden günde 5 kere falan yapıyordu. Sizce normal mi? Sütü mü memeden az içmeye başladı acaba? Yoksa yetmiyor mu? Aklımda deli sorular. Beni aydınlatırsanız sevinirim
Gulaybagay FiE normal benim beeğim iki günde bir beş günde bir yapıyor doktorum anne sğtğ alan bebeklerde normal dedi 6aya kadar 10gün yapmamassı