Nerminkuzey Allah başka dert vermesin ama kilo da can sıkıyor bi süreden sonra⚔️ 10 ay önce dogum yaptım ve emziriyorum dikkat etmeme rağmen 2 aydır hala 70 gösteriyor tartı 🔪 yok mu fikri, önerisi olan yağ yakımı için, kilo verme için
My_LiFee Nerminkuzey bende 10 ay önce doğum yaptım malesef 82 yim veremiyorum öyle pek iştahım da yok ekmek falan da yemem ama anlamıyorum
Limonlusu Nerminkuzey kalori takibi yapabilirsin birde YouTube da Zeynep şensoyun videoları var onları deneyebilirsin
dmrbrl Nerminkuzey 60idim 1-1,5 ay sonra 54 kilo 1.68 boy. neler yaptıgımı yazıyım belki fikir olur. yaklasık 1 ay yaptım bunları. öncelikle kalori takibi yaptım gunluk 1500 kalorinin üstüne cıkmadım. şekeri ve beyaz unu kestim. tam bugday ekmegi yedim ekmek olarak ama az tabi. sabahları limonlu ılıksu içtim aç karnına. aksam da yatmadan 3 saat once zencefil zerdecal tarcın kuru yaptım 15 gun. benim yapım kilolu değildi hic zaten. ama bunların faydasının oldugunu dusunuyorum. cok iştahlıydım acayip tatlı yiyordum iştahım da kesildi. şimdi kilo vermemeye calısıyorum
Snd34 Nerminkuzey ben 54 gün önce doğum yaptım olduğu gibi duruyor bütün kilolar çok takıyorum kafaya erken mi sizce depresyona girmem için 😊😂😞😞
Limonlusu Nerminkuzey Bu tarz uygulamalar var kendine günlük limit koy 2000 kalori gibi üzerine çıkma. Sağlıklı yiyeceklerden tüketmeye çalış 😊 zaten takip yaparken sende mecburen sağlıklılara yöneliyorsun çünkü onların kalorisi daha az, 😅
Nerminkuzey dmrbrl yoğurt kürünü hep yapmak istiyorum fakat emzirme dönemi sıkıntı olur mu onu bilmediğim için yapmadım açıkçası. bi sakıncası yok di mi 🙄
Nerminkuzey Snd34 biraz erken desem 🙄 daha çok yenisiniz bebeğinize odaklanın ama bol su için 🌱💧 Çok zormuş gibi geçiyor ama çabuk geçiyor o dönemler kendinizi üzmeyin bu zamanlarda 🦚 sağlıkla büyütün inşallah miniğinizi🦚
Snd34 Nerminkuzey biraz içim ferahladı camım ya erkek diyince yoksa depresyon is coming bu yorumu okudum stop 😂😂