Merhaba anneler😘
Oğlum 4 aylık oldu şimdi ye kadar hep emzirdim mama veya biberon vermedim gerek yoktu. Bu sıralar sağlık acısından doktora fln gidiyorum belki ameliyat olmam gerek o yüzden mama vermeye calışıyorum ben olmadığımda doysun diye ama bi türlü almıyor. Evde Evolvia mama vardı almadı sonra Hipp Organik alim dedim onuda beğenmedi heralde bilmiyorum🤷🏼♀️ İki farklı biberonla da denedim almıyor. Ne yapsam acaba yardım etseniz nasıl alıştıra bilirim?