Elmiramm canım bizde de ateş yapmadı ama ben eve gelir gelmez emzirdim hemen bir çay kaşığı şurup verdim ve ateş ölçerle hep ölçtüm tedbiri aldım ara sıra ağladı huzursuzlandı aşı yeri ağrıyor du galiba zaten doktor parol şurup yazmıştı hem ağdı kesici hem ateş düşürücü huzursuz olduğu için gece yatarken de verdim bişey olmadı çok şükür 10 gün sonra 3 aylık olucaz 🙏🙏