Babam dün hastaneye kaldırıldı korona testi yapıldı ve bugun sonuc cıktı virüs direk ciğerine inmiş yatıyor dünden beri lütfen, annemlere de saglık ekibi gitmiş evde karantinaya alınmış onlar annemlere virüs ciğere indiği için hiç bir belirtisi in olmadıgını ve ilaclarla düzelenlerin oldugunu söylemişler yasayanlar lütfen bilgi verin ailemden uzaktayım aklım hep onlarda babamı göremedim ona bir sey olursa nasıl dayanırım