Benim bebek 2.480 dogdu doktor mama şart dedi. Benim eşim de ben de mama ya çok karsı ydık eşim halen karsı, baskılar a dayanamadı doktor a bile karsı çıktı
Küçük olsun kıızm dedi. Biz suan 50 günlük olduk ama kilo 3.150 gram.. En son ağladım kayınvalidem le konustum yalvardı eşime ve mama aldık, mama aldı gına ragmen karnı doymadı hem emme hem mama verdim.
Doktor dediki çocuk doymuyor yeterli ce bu yüzden yapmıyor. Bugün 4.cü günümüz mama yı 8 e çıkardı ben yok artık dedim daha neler tencere yle vereyim
Megerse çocuk açmıs ben sütüm geliyor diye doydu sanıyorum ama megerse yetmemiş o yüzden yapamamış. 8 e çıktık mamayı ama
8 dakika emme, ardından 60 cc mama doyarsa almayacak devamını zaten dedi.
Öyle yaptık çocuk 4 gündür tuvalet yaptı yaa dün hele 2 defa yaptı annem diyor ki suan yapıyor yok anne diyorum imkansız