Gizemensar Merhaba kızlar cok merak ettiğim bir şeyi sormak istiyorum bebeklerinizi kucagınıza ne zaman oturtmaya başladınız oğlum 3 aylık olacak 7 gün sonra daha oturtmadım korkmuyorum kucagımda oturtmaya eğimli bile olsa 🌺
Ikrazumra19 Gizemensar ben doktorumuzun tavsiyesi ile 5 aylikken basladim 3 cok erken büyüklerimiz kemikleri batar der en azindan 4.ayi bekleyin
VERA19 Gizemensar 4,5 aylıkken kucağımda oturtmaya başladım tabi ki çook kısa süreliğine,1 dakika falan.5,5 aylık olunca kucağımda uzun süreli oturtmaya başladım😌 3 çok erken biraz daha beklemelisiniz
imgesi Gizemensar kuzum bizim doktorumuz 2 aylikken oturtmustu suan 3 ay 13 gunluguz yari oturur vaziyette tutuyrm… egzersiz vs yaparkende kaldrmaya calsyrm gayette verimli oluyr
Tbsnr Gizemensar 3 erken diye düşünüyordum bende 3 ay 13 günlük bebeğim benim de bir haftadir kucağımda dururken sürekli öne doğru atiyo kendini düzeltiyorum tekrar aynısı 🤦♀️ara ara kucağımda oturmasina izin veriyorum çok mutlu oluyo
Gizemensar Ikrazumra19 bencede erken net den baktım 3. Aydan itibaren demiş bi kaç site ama güvenemedim
Aryasare Gizemensar Ben kucakta 3 aylıkken oturtmaya basladım canım tamamen ban yaslanıyodu öyle dik bi şekilde değil 😊 Bi sorunumuzda olmadı çok şükür 6 aylık olucaz