Sabah sabah instagramda binlerce kişinin takip ettiği bir sayfaya denk geldim takip etmediğim halde aşı karşıtlığıyla ilgili bir paylaşım yapmış. Doğumda sıkıntılar yaşanmasını, bebeğin engelli olmasını, çocukların otizimli olmasını aşılardan olmasını, dopumdan sonra adet düzensizliğini tetenoz aşısına bağlayan mı dersin öyle sinir oldum ki!!! Bu çağda bu cahillik özellikle tamda corona virüs günlerinde tüm dünya ve Türk doktorları corona vürüs için canla başla çalışırken aşı bulunsun diye dualar edilirken aşı karşıtlığının olmasını hala anlamıyorum gelecekte bizim çocuklarımızın da hakkına giriyorlar eskiden aşılar yokken bebek ölümşeri o kadar çoktu ki kızamık, çocuk felci gibi aşı yaptırmayan kişilere bence yaptırım uygulanmalı sizler ne düşünüyorsunuz bu koduda güzel anneler? Sohbet postu olsun bu konuda çok duyarlıyım cahilliğe gelemiyorum malesef