cagladuru Merhabalar annelerim günaydınlar; benim kizim su anda 9 aylik menenjit asisi olmasi gerekiyor. yaptiran var mi ? yan etki vs oldu mu acaba ? yaptiran annelerim aşyı oneriyor mu acaba ? yardımlarıniz benim icin onemli tesekkurler🤗
EsraBilal cagladuru biz daha küçüğüz ama bir kaç hemşire ablaya sordum mutlaka yaptırılması gerkiyor dedi tedavisi olmayan bir hstalık kendi bebeğinede yaptırmış
SelenGktaSevin cagladuru canım menenjit aşısı artık 12.ayda yapılıyor Yani 9.ayda aşı yok 1 yaşına kadar
demetdemircioglu cagladuru benim doktorum 1 yasina kadar suriyelilerle falan yakinliginiz yoksa yaptirmasanizda olur demisti
Thesra cagladuru Dun konustum bu konuyu hemsiremiz iki doz seklinde yapalim demisti ben kendi cocuk doktoruna sormak danismak istedim ve o bir doz seklinde 13. Ayda yapalim dedi onemli bir asi bence yaptirilmasi gerekiyor
AdaDeniz Benim doktorum ısrarla ve üzerine basa basa söyledi mutlaka yaptırın dedi hatta diğer kızım 6,5 yaşında ona da yaptırın dedi.Hemşiremiz 9.ay da değilde 1 yaşta yapalım dedi. Kızım 6 aylık şu an ben yaptıracağım
Cicianne Benim kızım 3.aylık daha dün yaptırdım meningokok mikrobunun aşısı yine menenjit hastalığının başka bi grubu benim kızımı götürdüğüm doktorda yapılması gerekiyor bizim en korktuğumuz mikrop dedi.
Cicianne Yan etkilerinde sadece hafif ateş ve aşı yerinde kızarıklık falan var ama ikisinide yaşamadık şükür
AycaOnur cagladuru Biz 3. Ayda doktorumuzun tavsiyesi ile vurdurduk kizima. Koruyuculuğu ne kadar erken baslarsa okadar iyi dedi doktor. Ve cok hakli malum suriyelilerden dolayi. Allah korusun menenjit tehlikeli hastalik.
Melike_elanur Benim kızım 2 aylık . Daha aşısının günü gelmeden menenjit oldu hastanede yatıyoruz kesinlikle yaptirilmali allah şifa versin böylesi daha zor allah kimseye yaşatmasın bu korkuyu
Furkansmomy Benim doktorum daha dogar dogmaz söyledi yaptırın diye..rotavirüsü gibi gerekli bir aşıymış
SelenGktaSevin [bilinmeyen] ben doktor değilim canım sadece aşı takvimine bakarak ve internetteki açıklamaları okuyarak bilgi verdim arkadaşa siz doğrusunu biliyorsanız ona göre yönlendirme yapın o zaman
Saremm cagladuru kesinlikle yaptirilmasi gerekiyor. Bak benim kızım 7 aylıkken menenjit şüphesiyle hastanede yatti canımdan can gitti resmen. 2 gün önce bı bayan da post acmisti bebeği menenjit olmus 14 gün hastanede yatacak. İhmal gelmez
Senaozbek Bizde 9 aylıgız bızımde yapmamız lazm doktorda drdı fakat cocugum nezlr 10 gundut grcmıyor öksürüyuor ne zaman yapcak merak içerisindeyim.. benimde bir öğrencm 9 yasında bu hastalıktan veffat etii ihmale gelmez tedbir bizden taktir allahtan 🙏