Normal maalesef aynı durumdayız 13 aylık oluyo sebepsiz ağlamaları var çılgınlar gibi ağladığı oluyo. Ben sakinleştirmeye çalışıyorum sakinleşmiyosa oyalayacak bişey buluyorum ilgisini dağıtıyorum. Huy edinmesin diye elimden geleni yapıyorum yalnız çok ilgi istiyorlar ilgi almayınca böyle oluyolar sanki ben kızımda onu gözlemledim