Heryerindemi var benimde bebeğimde dün böyle kızarıklık gördük s.o gittik 6.hastalık yada kızamık dedi bebeğim dün 8.ay bitti 9 a girdi virüsten dolayı öne çekilen kkk aşısı vurulamadık 13 nisandaydi aşımız haftaya Çarşamba vuralım dedi durumu takip edin dedi dün sadece göbek göğüs ve başındaydı şimdi ayaklarında var büyük ihtimalle kızamık oldu oğlum polikliniğe randevu alıp gidicez biz.sizin nerelerinde kızarıklık ve kaç aylık bebeginiz?