Benim oğlumda dün beşikten kendini aşağıya attı Allaha şükür bişey olmadı hastaneye gitmeye korktum virüsten falan evde kendim bekledim gözde kayma kusma hareketlerinde değişiklik olmadığı sürece sorun olmuyor çok şükür hiç biri olmadı ben 2 3 saat uyutmadım bekledim sende bi bak hareketlerine falan inşallah bişeyi yoktur sanmıyorum yani küçük bi mesafeymiş