Aysemir muhtemelen süt alerjisi bizimki çünkü ağız kenarları özellikle yoğurt yedikten sonra çok kızarıyor çok üzülüyorum ve kaşıntı çocuk mahvediyor kendini.Aslinda randevumuz Nisan da idi bu durumlardan dolayı gidemedik .en çok kendime kızdığım bebekken yani ilk 6 ayda nasıl anlamadım vicdan azabı çekiyorum şuan çocuk kaşıya kaşiya mahvetti kendini doktor larda demedi alerji olabilir diye atopik dermatik egzama dediler bol bol nemlendir her gün yıka dediler inanır mısınız 7 ay boyunca her gün yıkadım aslında yıkamak çözüm deyil her gün yıka Mak dahada kurutuyor tabi insan yaşayarak tecrübe ediniyor ayrıca ilginiz için çok teşekkür ederim çok çok geçmiş olsun sizede tüm alerjisi olan hasta bebeklere dua ederken bizede dua ederseniz sevinirim aeo sonuçları sizinle paylaşacağım inşallah ☺️☺️