annesininaslani kilom ztn cok yok benim ama.sezeryan sarkik bi gobek vardi belim kalinlasmisti oyuntu gitmisti o yuzden ne spor yaptim ne diyet😂 Allah ne verdiyse yedim hele su evde kaldigimiz gunlerde. Gunde 3 max 4 saat takabildim, ama terletsin diye genelde evi supurup silerken balkon yıkarken falan taktim rahat ztn. 2..haftada 2. Kopcaya ondan 1 bucuk hafta sonra son kopcaya geçtim belimin yine oyuntusu oldu şükür. Gobektem de eser kalmadi diyebilirim💃