Sbhtmrt 4 ay 18 günlük doktor sadece bıngıldagı erken kapanıyor dedi bende bilmediğim için soramadım ne demek sizce internetten baktım cevap almadım yardımcı olur musunuz kötü bişey mi
Deryadeniz007 Sbhtmrt bizde 4 10 günlüğüz bizede hafif sertleşme var dedi blmyem düzelir yaa öocuksa bi anormallik yok çinkü korkmayalm bence