Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık 90 cc mama içiyor dün sağlık ocağında kilo alımı yavaşlamış dediler 120 cc 4 ölçek yapıyorum içer siye hep 90 içip bırakıyor mama kutusunun arkasında ayına göre 180 ccm içmesi gerekiyor sizce yetersiz mi nasıl daha fazla içirebilirim 🤔