Sezinnur 3 yaşında ve daha 2 gün önce yaptırdık. 2 yaşına kadar sürekli doktor değiştirdiğimiz için menenjiti atlamışız. Sordum doktora geç mi kaldık diye. İstersen 85 yaşında da yaptırabilirsin. Ama ne kadar erken o kadar iyi . Belirli bir ay kısıtlaması yok. Ama ben genelde 9.12. Aylarda yapıyorum. Daha erken yaptıran doktorlar da var ama zaten o aya kadar her ay aşısı var birde menenjiti yük etmek istemiyorum dedi. Geç kalmadınız. Hatta daha erken bile. Doktorunuza danışın. Rutin aşılarının olmadığı bir dönemde yaptırırsınız