AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yok yok, çiğ sütü zaten mikropları ölsün diye kaynatıyoruz. Sizin elinizdeki süt mikropsuz, 40-45 derece olsa yeter. Onu da yine serçe parmak sokarak anlayabilirsiniz. 10a kadar sayın, parmağınızda hafif ısırma olacak yanmayacak. 3 litreden yapıyorum ben, 4-5 kaşık kadar koyuyorum. Siz imkan varsa activia yoğurtlardan 1 tatlı kaşığı, normal yoğurttan 1 yemek kaşığı koysanız yeterli gibi geliyor bana.