Merhaba kızlar dün 2. Ay aşısını olduk normalde akşam mızmızlanan gece 11 de zor uyuyttuğum kızım 9 buçukta uyumaya başladı gece de sürekli uyudu emzirmeye bile ben uyandırdım şimdide kucaktan inmek istemiyor. Sizin bebeklerinizde de uyku oldu mu internette uyku hali olursa hemen doktora başvurun yazıyor ama uyandırdığımda uyanıyor malum sebeplerden doktora da kolay kolay gidemiyoruz.