aysglerdenn canım benim bebeğimde de 3 gün üst üstte küçük kan lekesi oldu kakasında.. Doktorumuz süt alerjisi olabilir dedi ben yediklerime dikkat ettim süt ve ürünlerini tüketmedim, kesildi. Bu arada bebeğimde kuru öksürük olduğu için günde 5 kaşık ıhlamurda veriyordum. Kontrole gittiğimde doktorumuz süt alerjisi olsa ilk zamanda da çıkardı dedi yavaş yavaş süt ürünü yemeye başla dedi. Ihlamurda yapabilir bazı bitki çayları da alerji yapabilir dedi. Aradan 15 gün geçti 2 gün önce çok az kan yine vardı. Birtürlü anlayamıyorum neye alerjisi olduğunu, deniyorum yediklerimi yazıyorum, bakalım ne çıkacak. Doktorlarda deneyin diyor, onlarda kesin bişey diyemiyor. Siz yine de götürün doktorunuza Allah korusun belki başka bi şeydir. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🌹