Sineemmm2 evet yA üç yA iki bence sürekli gittiğiniz çocuk doktorunuz varsa ondan fikir alın ya da pandemi olmayan başka bi hastanede yaptırın. Sağlık ocakları pek güvenli gelmiyor bana yani ben izmirdeuim burda çoğu sağlık ocağı karantinada yaşadığınız şehre göre değişir elbette. Biz üç ayında yaptırdık 5 ve 7 aylarında olucak tekrar üç doz olduğu için. Doktor diğer aşılarla çakışmasın diye en uygun böyle yapıyorum ben dedi bize