Benimde kendimde var beyazımın üstünde kahverengi nokta 27 yıldır bununla yaşıyorum hatta bizimkilerde doktora götürmüşler ben demiş Doktor bir zararı yok yani ama siz yinede doktora götürün İçiniz rahat etsin belki sizinki başka birşeydir umarım bişey yoktur 🤗