Demirbebek kızım 7 aylık çok hareketli geçen gece kalktı yüzüstü dondu ve elini beşiğin kenarına koyup yükselmeye kalktı yani düşündüm uyuyo olsam kalkıp düşebilir hemen aşagı ındırdım pamuk yatağı ve yün koruması var biraz daha yüksek olsun dıye en alta çift kişilik battaniye katlayıp koydum diğer türlü çok alcak evet ama gerçekten sağlam ve parasını hakeden bi beşik :)