Orkidemm ben babamın yaptığı zeytini kullanıyorum siyah zeytin yapmıştı tuz yok nerdeyse içinde. Dışının kabuğunu soyup eziyorum kahvaltıda veriyorum 1 bucuk aydır yiyoruz
Hazır alıp kullanmadım hiç ki kullanmaya da içim rahat etmez ama imkan yok ise yapacak bişey yok tabi.
Ama organik ürünler satan veya köylerde falan kuranlar varsa oralardan bulunabilir