Selam kızlar kızım 6 ay 6 günlük oldu. Dün doktora gittik bu arada biz Almanyada yaşıyoruz, kilosunu herşeyine baktılar, sıra gözlerine geldi şu siz nasıl söylüyorsunuz bilmiyorum lazerle gözlerine baktı karşıdan iki gözüyle birlikte bakmadı dedi ışığa sol gözü biraz içe doğru kaydı dedi, gerçekten çok üzüldüm ben biliyorum ki bebeğimde hiç birşey yok öyle olsa biz şimdiye kadar fark ederdik. Normal değilmi dedim sonuçta daha bebek, dedim sadece onda mı yoksa tüm bebeklerde mi öyle bağzılarında dedi çoğunda değil dedi. Ama senin için rahat olsun diye birde daha erkenken göz doktoruna gönderdi bizi, içimin rahatlaması için bir defa götürücem. Sizin başınıza böyle bir olay oldumu kızlar sonuçta onlar daha bebek diye düşünüyorum sizde bakın resmine, kime söylesem hepsi diyor birşey yok öyle olsa biz farkederdik🤦♀️
[url=https://hizliresim.com/jYnNha][img]https://i.hizliresim.com/jYnNha.jpg[/img][/url]