Ayla-01 Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 ay 4 günlük gazdan ememiyor galiba çok ağlıyor meme ile savaşıyoruz napacağımı bilemiyorum gazdan fazla ememediği için korkuyorum kilo alamayacak diye yardımcı olursanız sevinirim
Elifsu60 Ayla-01 canım bende aynı sorunu yaşadım mecburen sağdım verdim o süreçte çünkü sarılık olmuştu mecbur kaldım biberonla vermeye sütümü. çözüm bulamadım ne yaptıysam olmadı.Memedeyken ağlıyor ağzına alıyor geri çıkarıyor memeyi tekrar arıyor alıyor ağlıyordu… 😣 Belli süre sağarak verdim uyanık olduğunda ama uyurken güzel emiyordu uyurken emzirdim sadece uyanıkken sağıp biberonla verdim. Şuan kendiliğinden geçti 72 gülüğüz emiyor.
Cananne1 Ayla-01 karnı da gurulduyor mu, benim bebeğim de 37 günlük bir haftadır sabah 4ten sonra ağlamalar, sancılar sıvı kakalar, 5-6 saat durmuyor 😔
Deryadenizalya Ayla-01 uyku durumu nasıl benim ki eğer uykusuzsa memeyle savaş yapıyor adeta ağlıyor kendini kaybediyor
Ayla-01 Elifsu60 kilo alımında bir sıkıntı olmazsa yapsın sorun değil illlaki geçiyormuş dediğiniz gibi ama korkuyorum kilo almaz diye ilk ay alışına götürdüm 3 gün önce toplamda bir ayda 1500 kilo almış
Kbbbr Elifsu60 cnm aynı sorun var bizde de 26 günlük ne zaman geçti acaba 5 dk emiyor ama bezi falan bayağı ıslak doyuyor mu anlamadım
Ayla-01 Deryadenizalya uykusu gayet iyi uyuyor gece de uyuyor sadece akşam saatleri huysuz memeyi çekiştiriyor ememiyor ama anladım ya napacam doyuyordur ama değil mimyoksa uyumaz
turkuaz1290 Ayla-01 canım hem gazdan hemde sütün tazyikli geliyor olabılır benm bebeğimde tazyikli geldiği için çok çekiyodu kafasını emzirmeden önve 2 3 dk sağ sonra emzir tazyiği gitsin en azından..bu arafa o gazlarada tek çözüm gaz damlaları malesef bizde çok çektik sab simplex ve biogai birlikte kullandım baya faydasını gördüm
2_kiz_annesi Benimde oleydi ki gaz sorunlu bebekle icin mama kullaniyordum hem emziriyordum dr lagma verdi 2 kere yaptim sonrada nurse harveys die dogal gaz damlasi kullandım sukur sonra mamayi kestik karni bile sisti bebegimin yavrum cok agliodu lagmadan sonra inmisti
Ssemass Ayla-01 bizde 1 ay 5 günlüğüz 1 2 gündür cok cok emen çocuk gitti bazen bi miktr emiyor 15 dakikayi buldurmadigi oluyor hem hırsla memeye yapışıyor hem ittiriyor ağliyor ne yapcagimi sasirdim artık
MDG_ Kbbbr evet emmek istiyor elini vs yalıyor memeye yatirdigim an ağlamaya başlıyor ne yapcam bilmiyorum
milasuna Ayla-01 sadece gazdan olmuyor dil dudak bağı olabilir kulak enfeksiyonu olabilir burnu tıkalı olabilir bir çok nedeni var. Benim kızım burnu tıkalı olunca ağlardı birde sutunuz tazyikli geliyor da olabilir
busrasilra14 Ayla-01 canim yuz ustu yatir ara ara. Birde youtubeden izle kolik masaji var her altini actihinda yapilan var bi tane. Basit baya onu uygula. Her dustan sonra losuan veya yag suruyorsun ya onunla karnina ve sirtina masaj yap. Gaz damlasi kesin kullan. Ben biogaia ve zinco kullanmistim. Zinco cok basarili bir gaz damlasi benceee. Bir doktoruna danis istersen. Birde olsbildigince devamli gazini cikartmaya calis
Kbrnr_krkmz Ayla-01 şerbetli suya kimyon at iç birazda olsa faydası oluyor benimkide 1 ay 4 günlük bende öyle yapiyom