Ikosefecio Bebegimin yüzünde ve kafasında yaklaşık bir haftadır sivilceler var giderek çogaldı şuan suratı berbat durumda ellerinde eldiven var ıkınınca flan elini suratına götürüyor daha çok tahriş oldu ellerinide bağlatmıyor kafayı yicem napim ben şimdi nolur bi akıl 😫
AliyeAsel Ikosefecio bana doktor hamazinc diye bi krem vermişti ama merak etme geçici bir durum canım hep öyle kalmayacak
Dorukusunannesi Bizde 45 günlüpüz bizdede var bayadır doktor anneden gçenn hormonlardan dolayı dedi sadece