SeymaEfe Selam annisler 4 buçuk aylık oğlum var ek gıda geçiş için kitap almayı düşünüyorum kitapların adı bu çocuk aç-acıkınca yer alan var mı memnun kaldınız mi
Teachermom SeymaEfe Ben siparis verdim ikisini birde Birak Kendi Yesin diye bir kitap var 3 lu set olarak satiliyo.Ordan burdan tarif bulmak yerine elimde toplu bulunsun istedim kargoda gelmedi daha.
busraozcan9 SeymaEfe Ben “Bebeğimin Beslenme Kitabı” kitabını almıştım ☺️ çok da güzel bilgiler ve tarifler var içinde 🥰
Thelefant SeymaEfe ben bu çocuk aç kitabını aldım tarifler kötü diyemicem ama blw uyguladığım için tarifleri uygun bulmadım ama gelecek aylar için güzel çorba tarifleri olan bir kitap. Blw için de bırak kendi yesin kitabını aldım.
sokomel kitap değil de instagramda güncel anne diye bir sayfa var. çocuk doktoru sahibi. güzel paylaşımları var. bir bakın isterseniz. mevsim sebzelerini falan da yazıyor.