Günaydın herkese❤️Dişimi çıkartırmam lazım.aylardır erteledim artık son noktada🤦🏻♀️Doktora sorucazda geç cevap verw bilir.yaşayan biri elbet vardır diye burda da sorayım istedim.bebeğim 7 ay 10 günlük.emzirmeye sorun olurmu?ek gıda doyumluk yemiyor hala sütlw doya biliyor anca.ek gıda alsa bile sonrasında mutlaka süt olmalı yani.