Balkiz1403 fikir vermek adına uygulayacağım yöntemi aşağıda belirtiyorum .okuduğum makalelerde önce emzik kullanım sayısının azaltılacağı yazıyordu öyle yaptım sadece uyurken veriyorum ve uyanınca beşiğine attırıyorum . Ayrıca bizimki 17,5 aylık 18 ayının sonunda yani kaybetme korkusu azalıp artık kendiliğinin farkına vardığında, farklı emzikler ( kötü, büyük vs.) verip kafasının karışmasını eski hazzı almamasını sağlayacağım. Bir iki gün sonra emzik ucunu günden güne kesip tamamen reddetmesinden sonra emzik vermeyeceğim. Bu bahsettiğim süreci ortalama bir ay içerisinde yapacağım.