Kızım 5 aylık bende sütm azaldı diyordum ama Aslında 1. Sebep memeler terbiye oluyormuş yani artık foşur foşur akmıyor bebeğin ihtiyacına göre sür üretiliyor. 2. Sebep eğer memeniz sürekli sağıma alışkın değilse normal bir kere sağdınızda süt az gelmesi .3. Sebep ise en önemlisi meme boş olmaz ama yumuşakken diyelim süt vardır ve bebek emdikçe yeni taze süt üretimi emri verir beyin yani yine sütünüz olcakatıe makine de tabi ki bebek gibi çekemediği için bebek emince süt gelir yada sıkarsanız ama makineden çekince gelmezse bu sütünüzün olmadığı anlamına gelmez . Benim fikrimce böyle yani bunları doktorum söylemişti bir kaç makalede okumuştum