Kızlar selam, bebeğim 5 ay 20 günlük. Öksürme, hapşırma, burun akıntısı vs şeyleri yok. Herşeyi ağzına götürüyor. Parmakları sürekli ağzında. Dün birden bire akşam 9 dan sonra huzursuz uyandı sürekli ağladı durmadı. Gece 1 e doğru da çok ısındı sanki vücudu. Ölçtüm. 36.2 ile 37 arası seyretti. Şuan da koltuk altı bir saat önce 37.2. Fitil verdim. Uyuyor. Acaba dişmi yapıyor. İlk çocuğum tecrübesizim. 🤷🏻♀️