Merhaba anneler. Bebiş ilk doğduğunda topuğundan kan alınmıştı doğum yaptığı hastanede. Şimdi sağlık ocağı ısrarla yeniden çağırıyor zaten hastalık kıyamet her yer. Verilmeli mi 2. Topuk kanı vermezsek ne olur bilgisi olan yazabilir mi? Doktoruna da ulaşamadım.