Ozgesma soluna yatır ve gündüzleri sırt üstü yatsın. Bizim de solu uzanmıştı tepeden bakınca yamuk kafaydi doktor bize sağına yatiriyorsun artık dedi gündüzleri sırt üstü dedi. 😊 Beşikte yer değişikliği yaptım kafasını koyduğu yeri diğer ucuna aldım çok şükür düzeldi hala birazcık var ama devam ediyorum aynı şekilde 😊