Serenuysl lansinoh rahatlatıyor ama geçirmiyor bende aynı durumdaydım hatta bir göğsüm kopup yere düşecek zannettim çeşit çeşit krem kullandım sadece rahatlattılar bebeğiniz emmeyi iyice öğrenince düzeliyor benim kız ağzını iyice açmadığı için kahverengi kısmı alamıyodu ucunu tutuyodu sadece sonra öğrendi şükür geçti ama bende emzirirken ağlardım annelik bu olsa gerek ☺️