Arkadaşlar merhaba. 10 gün önce doğum yaptım. Normal doğum ilk günden bugüne kadar bol miktarda sütüm vardı. Hatta öyleki göğüs pedi dayanmıyor göğüs pedini sıktığımızda süt akıyordu. Dün oğlum cok emdi hep memede kalmak istedi. Akşama doğru iki göğüsümde boşaldı. İndi yumuşacık oldu. Şimdi süt damla damla geliyor. Oğlumu uyandırıcam doymazsa diye korkudan duramıyorum. Yardım edin sütüm kesiliyor mu?