Ronahi Merhaba arkadaşlar Ben fransadan yaziyorum oğlum 4 ay 19 günlük 2 gündür ateşi sürekli 37.3-38 arasi hep huzursuz surekli ağlıyor ne yapmam gerekiyor şuan karantina donemi oldugu icinde doktora da götüremiyorum
Bulutbey Ronahi Geçmiş olsun aşı sonrası olan bir durum mu yoksa rahatsızlandığı için mi oldu. Bizimde iki gün önce öyleydi. Aşı yapmışlardı. Calpol ve 4 saat sonra fitil kullandık. Tabi sürekli ılık su ile ıslatılmış bezlerle eklem yerlerine kompres yaptık.
Annesinin-pasasi Ronahi canim yazdıklarına bakılırsa bunlar diş belirtileri takip et sen alt dişleri yakında patlatacak incileri hadi hayırlısı 😇 çok geçmiş olsun 💙
Zeynep2304 Geçmiş olsun canım umarım basitbirseydir ama en iyisini doktor bilir evde ilaciniz varsa verin ishalde var diyorsunuz doktor bilir
Ronahi Zeynep2304 Ilaçda verdim ama çok etki etmiyor doktora suan için gidemiyoruz karantina oldugu için acikcasi korkuyorum dışarı çıkarmaya