Gamzeysfgl Duce28 biz de kabızlık ve gaz problemi vardı bebelac ve aptamil denedik ve sadece bu iyi geldi 😍
Yigitinannesiii ikizlerinannesi sma kullanıyorum canım 3 mama değiştirdim en iyisi sma kilo alımıda gayrt iyi severek içiyor bebeğim
ikizlerinannesi Yigitinannesiii bebelacgold denemek icin aldim canim ama doymuyolar 1 bucuk saate bir uyanip tekrar yemek istiyolar bide onu deniycem bakalim
Arzu_Uygar ikizlerinannesi ben sma ve hipp combiotik kullandım ikisindende hiç memnun kalmadım çok gaz yapıyordu şuna golden goat kullanıyorum çok memnunum çünkü hiç gaz sorunu yaşamadık ve keçi sütü anne sütüne en yakın olan süt
ikizlerinannesi Nesoo12 benimkilerde sanki doymuyo gbi canim ya 1 bucuk saate bir kalkip tekrar yemek istiyo
Aysegulisaa54 Sumbul1 maşallah emiyormu sadece mama mı bende aptamil kullanıyorum ama bittimi hip almayı düşünüyorum hip tek serimi
Sumbul1 Aysegulisaa54 Mama artı meme ama çoğunluk mama maalesef 😞 1,2,3 var hipp combiotik te neden aptamilden vazgeçtin bende hipp i değiştirm diyorum
Aysegulisaa54 Sumbul1 aslında aptamilden memnunum nişasta varmış mama yapıncada belli bende günde 2 kere veriyorum şuanlık hipp anne sütüne en yakın olduğu için istiyorum ama güvenemedim Allaha şükür aptamil kabızlık falan yapmadı
Pasaannesym ikizlerinannesi kaçat saat aralıklarla kaç cc içiyolar mama ve anne sütü verıyomusunz ne sıklıkla bıde kaç aylık bebeklerınzzz bnde ıkız annesiyımde :)
ikizlerinannesi Pasaannesym geneli 2 saate bir 150 cc iciyolar 3 aya gircez düzeltilmis yaşla 1 bucuk ayliklar 🤗❤
Duce28 Gamzeysfgl iste her bebek farkli malasef bize yarayan size yaramaz 🤔oyle olsaydi tek cesit olurdu hersey 👍😍
ikizlerinannesi Nesoo12 hayır küvözde kaldiklari sürede biberona alistilar tamamen daha sonrasindada emmeye alıştıramadim mamayla devam ettik