Yesidil canım kullanmadan önce ben de böle bi post açmıştım herkes farklı sayılar söyledi,ben bu forumdakilerden öğrendiğim kadarıyla sab simplexi 6 saatte bir 8 damla başladım ama bebeğimde etkisi olmadı daha sonra bi çocuk doktoru arkadaşa sordum sab simplex 6 saat arayla 15 damla vermemi söyledi öyle yaptım ve gerçekten iki üç gündür çooook rahat ettik,demem o ki sen de bi doktora danış bence