Alim7189 Deno gozlerine bak canim beyaz kismindan anlayabilirsin en son gozden kaybolurmus cnku.yada bebeginin ten rengi acilmaya baslamistir. Benim bebegim beyaz tenliymis sarikigi gecince anladik.dusun :)
Arasmertinannesi Deno burun çevresine parmağınla yukardan aşağı bastır gün ışığında bak ama lamba vs açık olmasın. Karnında da bakabilirsin parmağınla dokunup kaldırınca sarımtırak degilse geçmiştir. Gözden en son geçer sarı leke. Bizde sarılık 1 hafta 10 gunde bitmiş gibiydi. Ama gözündeki gitmesi 40ını buldu sonra tamamen beyaz oldu 🤗 bebeğini sık sık emzir karnı iyice doysun bol çiş yapsın öyle atıyor sarılığı. Bi de istersen bi çay kaşığı şekerli su ver 2 günde bir ( ablam bebeğime zorla vermişti) bi zararı olmadı 🤗
Limonlusu Deno 3. Ayına 10 gün kala geçti sarılığımız. Bol ol güneş görmesini sağlayın en son gözden kayboluyor beyaz kısmında sararıklık olmayacak. Tenine bastığınızda parmak izi gibi sarı renk görmeyeceksiniz o zaman geçmiş oluyor 😊
kullanici_adi_yok Alim7189 ne kadar sürede açıldı rengi canim benim bebeğim dogdugunda beyazdı sarılık gecirdi hatta hastanede de yattı bir gun çocuk sonra kapkara oldu su an iki aylık ama hala biraz kara
Alim7189 Deno 1 ayi buldu bizim canm en son gozunden gecti. Gozlerinden geciyosa yavas yavas tamamen kaybolr ozaman sizinde
Alim7189 kullanici_adi_yok 1 ayi buldu canim bazen daha uzun surebilirmis. Bzde 1 gun hastanede yattik. Gozunun beyaz kismina bak kuzum ordan daha net anlayabilirsin sarilik gecince beyazlasiyo gozude.
Drindniz Bizim 4 ay sürdü sarılığımız bence doktor ne diyorsa onu yapın şekerli su sarı tülbent altınla yıkama değişik değişik şeyler hepsini yaptım yine geçmedi 😂 zamanla geçti bol bol emzirerek eğer emziremiyorsan besleyerek bizim ki normal sarılık değil uzayan satılıkmış bu Arada
Zeynikk Deno evet bi doktora götürüp tetkiklerini yapman şazım karaciğer tiroid ve idrarına bakılıyor herhangi bir sorun yoksa korlulcak bişey de yok uzamış sarılıklar terkikler yapıldıysa korkutmaz bizim yarın ikinci ayımız ve hala çok hafif göxlerinde kaldı zamanla atıyor iste
Deno Zeynikk pazartesi günü götürdüm değeri 14 çıktı doktor tedaviye gerek yok dedi ayı bittiğinde geçmemişse getir dedi
Seden Deno canım emzir başka bi ilacı yok malesef bizim 2 ay sürmüştü ama herşeyi temizdi çok şükür. Sadece bı doktor bize ilaç vermişti karaciğeri uyarıp daha çabuk geçirsin diye o ise yaramisti ama yinede hemen gecmemisti. Değeri 14se tahlil yapmaları lazım aslında sarılık basit bişey değil karaciger yada farklı biseye bağlıysa en azından daha çabuk atlatır.
Zeynikk Deno evet benimde öyleydi tam bir aylıkken gtürdüm 12.75 cıktı tetkikleri yapılınca sarılık vücüda herhangi bi zarar vermiş mi vermemiş mi ona baktılar sonra artık vermeyecegini söyledi doktor endişe etmeyin zamanla geçiyor uzamış sarılık bol bol emzir sadece
kullanici_adi_yok Alim7189 Aynn canim ilk cok sarı idi geçti sonra yavrum bi ara kapkara idi şimdi biraz açıldı zamanla değişecek o zaman
Alim7189 Deno onu hic blmiyorum kuzum yani bi fikrim yok yanlis yonlendirmeyim seni. Ama doktor kaka ve idararindan doyup doymadigini anlarsn demisti. Mesela idrarini sık yapiyo mu bez degistirdiginde anlarsn.sariligida idrar ve kaka ile vucutlarindan atiyolar zten
Cananne1 Deno benim bebeğim dw ilk bir hafta pembemsi leke oldu korktum ama yetersiz beslenmedenmis sonra geçti, 10 günlüktü doktora gittik baktı yüzüne hafif sarılık bu her yeni doganda olur kan tahlili yapıp canini yakmayaym bol bol emzir dedi gönderdi
Alim7189 Deno 4 gunlukken farkettk biz 1 gun hastanede kaldik 12 ye dustu degeri doktor 1 hfta snra tekrar cagrdi 15 cikti degeri ama yatisa gerek yok dedi bebegin gunu arttikca sarilik risk degeride dusuyo kuzum mesela 15 4 gunluk bebek icin riskken 12 gunluk bebek icn risk fzla degil demsti doktor bize. Snra da bu corona cikti kendin takip et dedi bana bi sikinti gorursen gel demisti bnde gtmedim 2 saate bi emzrdm mama verdim yavas yavas gecti
Deno Alim7189 ayy çok sağol ya tam istediğim gibi bir açıklama oldu içimi rahatlattın benim de aynı sizin gibi oldu değeri 14 çıktı tedaviye gerek yok dedi bir ayı bitince geçmemişse o zaman gelirsin dedi