Kızlar benim yorum sizinkinden biraz farklı olacak sanırım, daha doğrusu ben farklı yaşadım. Oğlum akşam 7 de doğdu ve sabaha kadar uyudu. Ertesi günde emmek istemedi, uyanıp tekrar uyuyordu. Bende aç kalıyor korkusu yaşadım ama ebeler bunun gayet normal olduğu ve zorlamamak gerektiğini söylemişti. “ sen nekadar yorgunsan oda okadar yorgun” demişti. Üstelik sütümün tamamen inmesi üçüncü günü bulmuştu ama hiç mama vermediler. Bu arada ben Fransa’dayım. Çok şükür hiç sarılık flnda olmadı. Ebelerin dediği gibi ikinci gün sonunda kendine gelebildi, yani normal bi şekilde uyanıp karnını doyurup uyudu. Bu arada bende aynı sizin mantıkla düşündüğüm için ebelere “benim bildiğim kadarıyla 2-3 saat arayla uyandırıp emzirmem gerekmiyor mu” demiştim ve hayır hiç bir şekilde böyle birşeye ihtiyacın yok demişti. Bende anlamadım🤷🏻♀️