AreninAnnesi7301 evet milyonluk pişik kremleri kullandım Almanya’dan bile pişik kremleri getirttim. Sonra bir gün internette kadının birisi klasik 1 liralık atkı krem kullanjn deyince nasıl yani dedim bı kullandim ,bebeğin 4 aydır gecmeyip beni çileden çıkaran pişigi 1 günde geçmişti..