Nazyavuzalp Merhabalar arkadaşlar 6.5 aylık kızım var uzun süredir kaka yapamıyor ama herhangi bir huzursuzlugu yok gayet normal anne sütü alıyor sadece daha yeni basladık ek gıdaya arada zeytınyagı verıyorum ama hala tık yok ne yapsam bu durumda ?
Mucizem04 Nazyavuzalp bazı dönemler de oluyormuş çocuğun kilo alma dönemiymiş diye duymuştum biz hiç yaşamadık ama aklınız da bulunsun belki öylebişeydir
Askvebebek Nazyavuzalp rezene cayı için her gün kabızlıgını giderir rahat kaka yapar ben oglum dogdugundan beri kullanırım suan 8.5 aylıgz