Philips yada rowenta tavsiye ederim, eski bir satış danışmanı olarak. Geçen sene ayrıldım işimden evlilik sebebiyle, çalıştığım sıralar, marka kötülemek değil amacım yanlış anlaşılmasın ama biraz şikayet alıyorduk fakirden. Hangi markanın ürünü iyi ve çok satılıyorsa onu tavsiye ettim sanada. He Rowentada çok giden bir süpürge değildi ama çekiş gücü güzel, bende toz torbasız olanını kullanıyorum. Çekimi falan gayette güzel, bir senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Birazda temiz kullanmakla ilgili zaten uzun süre kullanmanın püf noktası. Philips, peynir ekmek gibi gidiyordu çünkü çoğu ürünleri kullanışlı oluyor.