nadya anlattığınız şey alerjiye benziyor benim kızımda da olmuştu ve bütün gece ağladı ertesi gün doktora gittik alerji kaşıntı yapıyordur dedi krem ve şurup kullanmıştık çok dikkatli olun eğer ilerlerse vücuda daha çok yayolırsa götürmenizi tavsiye ederim ben götürmemiştim belki geçer diye daha kötü oldu ve doktoru böyle durumlarda hemen getirmeniz gerekiyor yoksa bebeğin bogazı tıkanır alerji den nefes alamaz ve fark edemezsin demişti bebeğimi Allah korudu gerçekten çok kötü olmuştuk biz 🙏🏻 bütün gece dikkat etmenizi ve sık sık kontrol etmenizi tavsiye ederim umarım geçer 🙏🏻🙏🏻