Minikkizimmm benimde 3 kaybım var oğlum 4. Gebeliğim 😊 Bende hiçbir zaman ümidimi kaybetmedim 5 sene uğraştım İstanbul’da hastane bırakmadım gitmedik . Çok kolay hamile kalıyorum ama bebeklerim ya düşüyor ya vefat ediyor du . Trombofoli paneli diye bir genetik test var bunu mutlaka sor o testte pıhtılaşma problemim olduğu ortaya çıktı . Hamileliklerimde 9 ay kendime iğne vuruyorum hamdolsun Rabbim anne olmayı nasip etti . İnşAllah en hayırlı zamanda seninde sağlıklı bir evladın olur 🌸🌸